.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اثبات جعلي بودن کارت معافيت 2 فوتباليست

 شمال نیوز: سازمان وظيفه عمومي ناجا اعلام کرد: در پي اثبات تخلف دو تن از فوتباليست‌ها در زمينه دريافت کارت‌هاي معافيت از خدمت، اين سازمان کارت معافيت اين افراد را باطل کرد.

سازمان وظيفه عمومي ناجا طي اطلاعيه اي اعلام کرد: بررسي‌هاي به عمل آمده حاکي از آن است که تاکنون کارت معافيت از خدمت دو نفر از بازيکنان فوتبال به دليل فاقد اصالت بودن مدارک تهيه شده توسط بازيکنان مذکور و ارائه آن به اين سازمان، باطل شده و چنانچه در بررسي‌هاي تکميلي مشخص شود که مدارک ساير بازيکنان نيز فاقد اعتبار است، قطعا با بازيکنان متخلف و ساير افراد يا سازمان‌هايي که در اين زمينه دخالت داشته‌اند، وفق قوانين و مقررات برخورد مي‌شود.

شايان ذکر است که کارت‌هاي معافيت از خدمت صادره شده براي بازيکنان مورد بحث، باطل شده و آنان به خدمت سربازي اعزام خواهند شد، همچنين تا زمان به نتيجه رسيدن بررسي هاي اين سازمان، اعتبار کارت‌هاي معافيت ديگر بازيکنان مورد اشاره به قوت خود باقي است.

اين اطلاعيه مي‌افزايد که در سال گذشته براساس هماهنگي هاي صورت گرفته با فدراسيون فوتبال مقرر شد تا براي جلوگيري از به کارگيري بازيکناني که وضعيت خدمتي آنان مشخص نشده، قبل از انعقاد قرارداد با فوتباليست‌ها، وضعيت خدمتي آنان از سازمان وظيفه عمومي استعلام شود که در اين راستا انتظار مي‌رود فدراسيون مذکور براي جلوگيري از بروز هرگونه اتفاقات مشابه، تعامل بيشتري با اين سازمان به عمل آورند.

گفتني است، از آنجا که هرگونه اظهار نظر در اين خصوص مي بايست مستند به بررسي‌هاي صورت گرفته و لزوما توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا باشد لذا بهتر است به منظور حفظ حيثيت افراد از پخش شايعات و دامن زدن به موضوع جلوگيري و از هرگونه پيش داوري در اين زمينه پرهيز شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.948 seconds.